torsdag 27 november 2008

Today's happy list

På en av bloggarna som jag besöker varje dag så hittade jag en sådan lista och jag tyckte att det var en underbar idé. I all stress med jobb, skola, hus osv. glömmer man lätt bort de små saker som gör en glad. Så idag tänkte jag fokusera på dessa små oftast vardagliga saker. Här kommer dagen Happy List:

Marabou på köksbordet på jobbet
Lastbilen är klar och rullar ut
Minsta tösen är på mitt kontor
Julfilmer
Kom på vad gubben min ska få i julklapp
Julpyntet kommer på plats
Fick skriva en önskelista
Scrapeventets hemsida har uppdaterats

Jag önskar er alla en härlig dag. Tänk på de små saker i livet som gör er glad.

1 kommentar:

Anki sa...

Tack för din kommentar!

Scrapaddicteds maras datum är satt och priset när jag frågade Jane igår hamnar på 1 000-1300:-
Hoppas du hänger på och anmäler dig :)

Trevlig heg!

Kram Anki