måndag 3 november 2008

Scrapträff

Jag var på scrapträff igår och det var länge sedan jag hade så roligt. Vi höll på hela dagen, men det blev inte så mycket gjort. Jag fick bara till en enda layout. Jag ska inte klaga, jag är nöjd med layouten och sällskapet var oerhört trevlig. Och nu kommer det bästa: JAG VANN! Scrapduon kom med en skissutmaningen och när alla hade lämnat sina bidrag så drog vi en vinnare. Och det blev jag. Helt otrolig och jag njuter än idag av den känslan. Tack så hemskt mycket till Scrapduon.
Mycket inspiration fick man med sig hem. Oftast är det ju alster man är imponerad av och det hörs en massa åh men gud vad fint och man ser munnar som står vidöppen. Helt otroligt hur glad vuxna kvinnor blir när dem ser en fin stämpel eller ett vackert papper.
Men den här gången måste jag faktiskt säga att något helt annat fick den största delen av min uppmärksamhet. Min kära vän Lotta är alltid en stor inspiration till mig. Allt hon hittar på och räkna ut... Hon är fantastiskt. Men igår kom hon med en superlåda! En verktygslåda som hennes man inte hade användning för längre hade hon snyggt och prydligt inredd med band, brads, färger, bling osv. Jag tyckte att min väska var fin, men den du ... Lite lätt grön av avund blir man.
Än en gång TACK för en mycket rolig söndag.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Tack själv för en trevlig dag. Verkligen imponerad av ditt receptalbum!!! Vi ses snart igen... kan nog inte den 16:e dock :-(.
Kram Lotta

Tvillingmamma Lotta sa...

Ja, Lottas väska gick inte av för hackor!

Visst var det kul att träffas allihop!
Jag hoppas det blir fler gånger!